مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 21:502023-08-28بين الملل

دیدبان حقوق بشر: 34 کودک فلسطینی از ابتدای سال کشته شده اند


سازمان دیدبان حقوق بشر جهانی در گزارشی، سال های 2022 و 2023 را خونین ترین سال ها برای کودکان فلسطینی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان دیدبان حقوق بشر جهانی، امروز (دوشنبه) در گزارشی به وضعیت کودکان فلسطینی و کشتار بی مهابای آن ها به دست نظامیان رژیم اشغالگر قدس پرداخت.

به نوشته وبگاه خبری شهاب نیوز، در گزارش این نهاد غیر دولتی آمده است: ارتش اسراییل و آن چه پلیس مرزبانی خوانده می شود، کودکان فلسطینی را به قتل می رسانند، بدون اینکه بتوان آن ها را محاکمه کرد .

به گفته این سازمان حقوق بشری، سال گذشته میلادی خونین ترین سال برای کودکان فلسطینی در 15 سال اخیر بود و در سال جاری میلادی نیز کشتار کودکان فلسطینی با همان سرعت در حال انجام است، به طوریکه از ابتدای 2023 تا 22 ماه آگوست 34 کودک فلسطینی به دشت نظامیان صهیوینستی به شهادت رسیده اند.

بررسی چهار مورد دیدبان حقوق بشر در گزارش خود نتایج تحقیقاتش در خصوص چهار واقعه تیراندازی از نوامبر 2022 تا مارس 2023 که منجر به شهادت چهار کودک فلسطینی شده را منتشر کرده است.

بیل وان اسفلد ، مدیر بخش حقوق کودکان در سازمان  دیدبان حقوق بشر در این باره گفت: نیروهای اسراییلی کودکان فلسطینی را که تحت اشغال زندگی می کنند به قتل می رسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدبان حقوق بشر: 34 کودک فلسطینی از ابتدای سال کشته شده اند

دیدبان حقوق بشر: 34 کودک فلسطینی از ابتدای سال کشته شده اند