مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 08:052023-09-02سياسي

استان کرمانشاه برای خدمات رسانی به زائران اربعین سنگ تمام گذاشت


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ولایتمدار استان کرمانشاه پای کار آمده و موکب های مردمی فراوانی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی برپا شده است.

- نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ولایتمدار استان کرمانشاه پای کار آمده و موکب های مردمی فراوانی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی برپا شده است.

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تردد زائران اربعین حسینی از مرزها و امکانات فراهم شده برای تسهیل سفر زائران حسینی، بیان کرد: خوشبختانه نسبت به سال های گذشته با یک نظم بسیار خوبی زائران در حال تردد از مرز استان کرمانشاه هستند.

اکنون شاهد آغاز موج بازگشت زائران هستیم که بحمدالله با گسترش گیت های مرزی، زائران به سهولت از مرزها عبور و مرور می کنند.

کلیدی ترین موضوع در خصوص مرز خسروی فعالیت 24 ساعته آن است که به سهولت تردد زائران کمک کرده است.

نماینده مردم سنقر در ادامه اظهار کرد: از طرف دیگر همه دستگاه های اجرایی به ویژه شخص استاندار پای کار آمده و از نزدیک بر اوضاع نظارت دارند و کار به نحو شایسته ای پیش می رود.

وی گفت: سال گذشته در برخی از روزها بالاترین پیک عبور زائران از مرز خسروی حدود 40 الی 50 هزار نفر بود اما امروز بیش از این عدد زائر از مرز خسروی بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان کرمانشاه برای خدمات رسانی به زائران اربعین سنگ تمام گذاشت

استان کرمانشاه برای خدمات رسانی به زائران اربعین سنگ تمام گذاشت