مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 17:552023-08-27فرهنگي

قرارداد اکران 4 فیلم بسته شد


چهار فیلم سینمایی با بازی بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی،محسن کیایی، سعید آقاخانی و زنده یاد علی انصاریان به روی پرده سینماها می روند.

- چهار فیلم سینمایی با بازی بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی،محسن کیایی، سعید آقاخانی و زنده یاد علی انصاریان به روی پرده سینماها می روند.

یه گزارش ایسنا، در جلسه یکشنبه، پنجم شهریورماه شورای صنفی نمایش قرارداد چند فیلم سینمایی جدید با تعیین سرگروه آن ها منعقد شد تا به زودی روانه اکران شوند.

کوچه ژاپنی ها ساخته امیرحسین ثقفی که دو سال قبل متقاضی شرکت در جشنواره فیلم فجر بود، یکی از این فیلم هاست که به سرگروهی مگامال اکران خواهد شد.

در این فیلم که نظر مثبت برخی اعضای هیأت انتخاب جشنواره فجر را جلب کرده بود ولی موفق به گرفتن پروانه نمایش نشد، مجید مظفری، فرهاد قائمیان، پیام احمدی نیا، رضا یزدانی، علی اوجی، شیدا یوسفی، نیکی مظفری، نفس بازغی و شقایق فراهانی بازی کرده اند.

در خلاصه داستان آن هم آمده است: تو نمیتونی با پول همه چیز و همه کس و بخری یه روزی یه جایی یه شب یه وقتی یکی بالا سرته، کوچه ژاپنی ها.

دیگر فیلم جدید سینماها کمدی فانتزی هولیا به کارگردانی مرتضی آتش زمزم است که سال 1399 ساخته شد و بعد از پایان اکران کوچه ژاپنی ها به سرگروهی مگامال اکران می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد اکران 4 فیلم بسته شد

قرارداد اکران 4 فیلم بسته شد