مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 08:102023-08-30سياسي

مجتمع معدنی سرب نخلک انارک نایین مصداق رونق تولید است


مجتمع معدنی سرب نخلک مظهر فرمایشات رهبری مبنی بر رونق تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا موثقی نیا شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز همزمان با سفر وزیر صمت به استان اصفهان، در نقطه ای حضور پیدا کردم که مظهر فرمایشات رهبری مبنی بر رونق تولید است، اظهار کرد: اتفاقات بسیار خوب و مبارکی در مجتمع معدنی سرب نخلک شهر انارک رقم خورده و مدیران این مجتمع در این بازدید عنوان کردند که در آینده نزدیک ظرفیت های متنوع این مجتمع چند برابر می شود.

وی ادامه داد: البته زمان این مهم مبنی بر چند برابری ظرفیت مجتمع مشخص شده است اما اعلام نمی کنیم و در زمان مقرر، مجدد از این مجتمع بازدید خواهم کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیأت عامل ایمیدرو در ادامه تصریح کرد: از سیاست های دولت مردمی سیزدهم آیت الله رییسی، ورود حداکثری بخش خصوصی به معادن است و احداث و توسعه مجتمع معدنی سرب نخلک شهر انارک نیز کاملاً توسط بخش خصوصی صورت گرفته و این مهم برای مردم بسیار نوید بخش است.

وی افزود: امروز به نمایندگی از وزیر صنعت، معدن و تجارت در این مجتمع معدنی حضور یافتم و ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به این عزیزان، خاطرنشان کرد: این فرآیند خوب تولید را متوقف نکنند و به زودی شاهد افزایش تولید در این معدن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع معدنی سرب نخلک انارک نایین مصداق رونق تولید است

مجتمع معدنی سرب نخلک انارک نایین مصداق رونق تولید است