مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 17:402023-09-20سياسي

مادر شهید «حسن موحدی» آسمانی شد


مادر شهید والامقام «حسن موحدی» و جانبازان سرافراز حسین و محسن موحدی دقایقی قبل بر اثر بیماری دعوت حضرت حق را لبیک گفت و راهی سفر آخرت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حاجیه خانم فخری حاجی ملا احمدی مادر شهید والامقام حسن موحدی امروز در سن 80 سالگی بعد از تحمل یک دوره بیماری دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

حسین موحدی فرزند دیگر این مادر شهید است که در دوران انقلاب و دفاع مقدس کارنامه درخشانی را برای خود به ثبت رساند، عضو کادر گردان ویژه خط شکن محمد رسول الله (ص) در عملیات بدر بود و در آزادسازی خرمشهر نیز نقش بسزایی داشت.

او که در دفاع مقدس جانباز شد در نهایت در تیرماه سال 1396 به همرزمان شهیدش پیوست.

محسن موحدی از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس نیز دیگر فرزند این مادر شهید است که جانباز 70 درصد است اما همچنان در سنگرهای مختلف درحال خدمت به مردم و نظام است و اکنون هم مسئولیت ستاد کنگره ملی شهدای استان قم و دبیری جشنواره ملی فیلم 17 با موضوع 6090 شهید استان قم را بر عهده دارد.

حاجیه خانم فخری حاجی ملا احمدی خود نیز از مبارزان دوران انقلاب و فعالان حوزه پشتیبانی جنگ بود در دوران دفاع مقدس به خانواده های شهدا سرکشی می کرد و در رفع نیازهای آنان کوشا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر شهید «حسن موحدی» آسمانی شد

مادر شهید «حسن موحدی» آسمانی شد