مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-11حوادث

انهدام باند خانوادگی توزیع مواد افیونی در شهر اندیشه


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند خانوادگی توزیع موادمخدر در شهر اندیشه شهریار و کشف 44 کیلوگرم تریاک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سرهنگ حسین زلفخانی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی بر روی عناصر قاچاقچی مواد مخدر مشخص شد فردی در اندیشه شهریار در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می کند،لذا بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران قرار گرفت.

وی گفت: با اقدامات اطلاعاتی و تحت کنترل قرار دادن  قاچاقچی موادمخدر به همراه خانواده اش، متهم در فاز یک شهر اندیشه شناسایی و در عملیاتی با هماهنگی مقام قضایی، حین ورود به ساختمان محل ترددش در راه پله های آن دستگیر شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: در بازرسی از منزل متهم، 44 کیلو و 500 گرم تریاک و 352 گرم شیره تریاک کشف شد و همسر متهم نیز به عنوان همدستش دستگیر شده و به پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران منتقل شد.

سرهنگ زلفخانی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی پژو پارس متعلق به قاچاقچی موادمخدر، تصریح کرد: در بازرسی از منزل برادر متهم، 400 گرم تریاک کشف و متهم دستگیر و در اختیار مقام قضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند خانوادگی توزیع مواد افیونی در شهر اندیشه

انهدام باند خانوادگی توزیع مواد افیونی در شهر اندیشه