مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 06:402023-09-13فرهنگي

شاید قیافه ام خشن باشد اما شیرین بازی می کنم/ دغدغه عروسک ها


علیرضا استادی بازیگر سینما و تلویزیون همزمان با اکران عمومی فیلم «نارگیل2» با اشاره به تجربه های متنوع خود در ایفای نقش های فرعی، از علاقه اش به بازی در نقش های محوری تر گفت.

- علیرضا استادی بازیگر سینما و تلویزیون همزمان با اکران عمومی فیلم نارگیل2 با اشاره به تجربه های متنوع خود در ایفای نقش های فرعی، از علاقه اش به بازی در نقش های محوری تر گفت.

علیرضا استادی بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها فیلم سینمایی نارگیل2 را در ترکیب اکران سینماها دارد، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره استقبال از این فیلم گفت: یکی از دغدغه های اصلی من در بازیگری حضور در کارهای عروسکی بوده است که در عرصه نمایشی، شاگردی بزرگانی مانند بهروز غریب پور، داود کیانیان، حسن دادشکر و آتش تقی پور را هم کرده ام که به صورت حرفه ای در عرصه تئاتر عروسکی کار می کردند.

اعتقاد دارم این شیوه نمایشی بهترین و حرفه ای ترین شاخه هنری است که می تواند با اقبال مخاطبان و تماشاگران در مقاطع مختلف سنی هم مواجه شود.

وی افزود: علاوه بر این دغدغه شخصی، لطف ابراهیم عامریان در مقام تهیه کننده و هوشمندی حمزه صالحی در مقام فیلمنامه نویس نارگیل2 موجب حضورم در این پروژه شد که در کنار بازیگران کاربلدی مانند بیژن بنفشه خواه، نصرالله رادش، شقایق دهقان، سحر قریشی و استادم محمدحسین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاید قیافه ام خشن باشد اما شیرین بازی می کنم/ دغدغه عروسک ها

شاید قیافه ام خشن باشد اما شیرین بازی می کنم/ دغدغه عروسک ها