مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-10بين الملل

کشورهای حوزه کاراییب به دنبال دریافت غرامت از خانواده سلطنتی انگلیس


کشورهای حوزه دریای کاراییب در حال آماده سازی نامه هایی رسمی برای ارسال به خانواده سلطنتی بریتانیا هستند تا از آن بخواهند بابت برده داری غرامت پرداخت کرده و عذرخواهی کند.

- درخواست کشورهای حوزه کاراییب برای دریافت غرامت از خانواده سلطنتی بریتانیا کشورهای حوزه دریای کاراییب در حال آماده سازی نامه هایی رسمی برای ارسال به خانواده سلطنتی بریتانیا هستند تا از آن بخواهند بابت برده داری غرامت پرداخت کرده و عذرخواهی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، کمیسیون های ملی غرامت در منطقه کاراییب همچنین از شرکت خدمات مالی انگلیس موسوم به لویدز لندن و کلیسای انگلستان خواهان پرداخت های مالی و برقراری عدالت برای نقش تاریخی آنها در تجارت برده خواهند بود.

این کمیسیون ها به دنبال ارسال نامه هایی به این موسسات تا پایان سال جاری میلادی هستند.

آرلی گیل ، وکیل و رییس کمیسیون غرامت کشورهای حوزه کاراییب گفت: ما امیدواریم که چارلز، پادشاه بریتانیا مساله غرامت را بار دیگر مورد بررسی قرار داده و بیانیه جدی تری را با عذرخواهی آغاز کند و منابع خانواده سلطنتی را برای عدالت جبرانی در دسترس قرار دهد.

اوایل سال جاری میلادی، گاردین فاش کرد که اجداد مستقیم چارلز سوم و خانواده سلطنتی بریتانیا افرادی را برای کار بر روی مزارع تنباکو در جزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای حوزه کاراییب به دنبال دریافت غرامت از خانواده سلطنتی انگلیس

کشورهای حوزه کاراییب به دنبال دریافت غرامت از خانواده سلطنتی انگلیس