مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 18:402023-08-25سياسي

«مسجد» محل شکل گیری شخصیت انسان است


نماینده مردم رفسنجان و انار و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس مسجد را کانون شکل گیری شخصیت انسان دانست و گفت: در مباحث کارآفرینی، آموزش و مباحث فرهنگی باید از ظرفیت مساجد استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام حسین جلالی عصر امروز در همایش بزرگداشت روز جهانی مسجد در روستای داوران اظهار داشت: در راستای جمله امام که فرمودند نماز کارخانه انسان سازی ست مقام معظم رهبری شبیه این مطلب دارند که مسجد جای انسان سازی است .

وی ادامه داد: مبدا حرکت شهدای ما مسجد بوده و می بینیم در سفارشات و وصیتنامه هایشان توصیه به روشن نگه داشتن چراغ مساجد است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، مسجد را کانون شکل گیری شخصیت انسان دانست و افزود: مسجد یک جای امن در برابر شیاطین است و با انس گرفتن با مسجد شیاطین از انسان دور می شوند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس، مساجد را برکت آفرین دانست و افزود: مساجد محل هم افزایی و وحدت هستند.

وی با بیان اینکه مسجد جای الگودهی و الگوگیری ست، تصریح کرد: در مباحث کارآفرینی، آموزش و مباحث فرهنگی باید از ظرفیت مساجد استفاده شود.

حجت الاسلام جلالی بیان داشت: به فرمایش مقام معظم رهبری درب مساجد باید باز باشد و به برگزاری نماز بسنده نشود و اهالی مجاور از ظرفیت مسجد در زمینه های مختلف بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مسجد» محل شکل گیری شخصیت انسان است

«مسجد» محل شکل گیری شخصیت انسان است