مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 14:012023-08-28اجتماعي

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک اصفهان را فرا می گیرد


لیلا امینی رییس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: براساس آخرین خروجی مدل های هواشناسی برای امروز در سطح استان آسمان به صورت صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در مناطق شرقی و مرکزی استان به واسطه ماندگاری گرد و خاک از روز قبل تا اواخر امروز وجود خواهد داشت.

امینی ادامه داد: در روز سه شنبه مجددا وزش باد شدید و خیزش گردو خاک در نواحی غربی استان پیش بینی می شود که در روز چهارشنبه فراگیر شده و کل استان را در برخواهد گرفت.

 رییس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه دما در 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 35 و کمینه فردا صبح  19 درجه و آران و بیدگل با 38 و بویین میاندشت با 8 درجه به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان پیش بینی می شود.

بر اساس اطلاعیه ای اداره کل هواشناسی استان اصفهان، از فردا سه شنبه تا روز چهارشنبه هشتم شهریورماه وزش باد به نسبت شدید تا شدید، وقوع تندباد لحظه ای، خیزش گردوخاک و کاهش دید موقت به ویژه مناطق غرب این استان را در برمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک اصفهان را فرا می گیرد

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک اصفهان را فرا می گیرد