مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 14:252023-08-30ورزشي

افتتاح چند طرح دیگر در یزد همزمان با هفته دولت


همزمان با هفتمین روز هفته دولت صبح امروز یک مرکز درمانی، یک سالن ورزشی و یک کلانتری با حضور مقامات استانی در نقاط مختلف شهر یزد افتتاح شد.

- ایسنا/یزد همزمان با هفتمین روز هفته دولت صبح امروز یک مرکز درمانی، یک سالن ورزشی و یک کلانتری با حضور مقامات استانی در نقاط مختلف شهر یزد افتتاح شد.

پیش از ظهر امروز چهارشنبه هشتم مرداد ماه و با حضور مهران فاطمی استاندار یزد، محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، سید محمد رضا مدرسی و جمعی دیگر از مدیران کل استان و مسئولین شهر سه طرح دیگر هفته دولت به بهره برداری رسید.

افتتاح پایگاه سلامت گلستان آزادشهر پایگاه سلامت گلستان آزادشهر با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان در زمینی به متراژ 600 متر مربع و زیربنای 340 متر مربع احداث شده و به عموم شهروندان خدمت رسانی می کند.

این مرکز با همکاری و مشارکت اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در محله آزادشهر به بهره برداری رسید.

افتتاح کلانتری محله حسن آباد پیش از ظهر کلانتری محله حسن آباد یزد با حضور جمعی از مسئولین سیاسی و انتظامی استان افتتاح شد.

این کلانتری در زمینی به مساحت 1850 متر مربع و زیربنایی بالغ بر 370 متر مربع در محله حسن آبادیزد و با هزینه 80 میلیارد ریال به بهره بردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح چند طرح دیگر در یزد همزمان با هفته دولت

افتتاح چند طرح دیگر در یزد همزمان با هفته دولت