مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:352023-08-25سياسي

مبارزه با فساد یکی از اقدامات ویژه دولت سیزدهم است


امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه مبارزه با فساد یکی از اقدامات ویژه دولت سیزدهم است، گفت: سابقاً بسیاری از فسادها در شرکت های دولتی به واسطه عدم شفافیت رقم می خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه های نماز جمعه این هفته مهدیشهر به میزبانی مصلای این شهرستان ضمن بیان اینکه راهپیمایی عظیم اربعین طی سال های اخیر با استقبال کم نظیر عاشقان اباعبدالله (ع) برگزار می شود، ابراز کرد: این همایش بزرگ در واقع عظمتی برای شیعیان است.

وی با بیان اینکه اربعین اقتدار شیعیان و وحدت مسلمانان را رقم می زند، افزود: مراسم در حالی برگزار می شود که در بین صفوف راهپیمایان اربعین، غیر شیعه شامل اهل تسنن و حتی اهل مسیحیت نیز حضور دارند و این نشانگر عظمت امام حسین (ع) است.

امام جمعه مهدیشهر اربعین را فرصتی بی نظیر برای جهاد تبیین به ویژه برای علما، مبلغان، مداحان و فرهنگیان و روشنگری دانست و تاکید کرد: اربعین فرصتی است که عظمت انقلاب اسلامی را به همه ملل مسلمان بشناسانیم.

بارانی با اشاره به حضور 25 میلیون زائر اربعین در کشور عراق، گفت: باید پیام تمدن عظیم اسلامی که در حال شکل گیری است را رساند تا این روند تسهیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با فساد یکی از اقدامات ویژه دولت سیزدهم است

مبارزه با فساد یکی از اقدامات ویژه دولت سیزدهم است