مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:152023-08-23سياسي

فریاد اساتید قرآن جهان اسلام علیه اهانت به ساحت قرآن کریم+فیلم


اساتید قرآن جهان اسلام یکصدا با محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم خواستار برخورد قاطع مجامع بین المللی با هتاکان و قرآن سوزان شدند.

-   احمد احمد نعینع قاری و داور بین المللی قرآن کریم از مصر خداوند عزت و جلال در کتاب عزیز می فرماید: بسم الله الرحمن الرحیم هُوَالَّذی اَرسَلَ رَسولَه بالهُدی وَ دین الحَقّ لیُظهرَه عَلَی الدّین کُلّه وَ کَفی بالله شَهیدًا محمد رسول الله (فتح /27 و 28) سلام بر تو ای رسول خدا و ای سرور ما! ای بهترین آفریده های الهی! ای کسی که خداوند تو را مایه رحمت جهانیان فرستاد و تو را مایه هدایت قرار داد.

یاران و پیروان تو به حق و امنیت و آرامش و برادری دعوت می کنند در عالمی که فقط زبان قدرت و خشونت را می شناسد.

رسالت اسلام، رسالت محبّت و برادری است، علی رغم کینه توزی کینه ورزان و بی خردان و این به دلیل حقانیت دین اسلام است؛ دینی که خداوند عزیز و صاحب شکوه، حفاظت از آن و کتابش را تضمین کرده و در این باره چنین فرموده است: إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ (حجر /9).

و به استهزاکنندگان منحرف چنین وعده داده است: انّا کَفَینکَ المُستَهزءینَ (حجر/95) عبدالفتاح طاروطی قاری و داور بین المللی قرآن کریم از مصر سلام و درود بر پیامبر گرامی و اهل بیت و پیروان ایشان به دنبال اتفاق اخیر سوزاندن قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریاد اساتید قرآن جهان اسلام علیه اهانت به ساحت قرآن کریم+فیلم

فریاد اساتید قرآن جهان اسلام علیه اهانت به ساحت قرآن کریم+فیلم