مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 13:202023-08-23اجتماعي

تردد بیش از 193 هزار زائر از مرز مهران طی پنج روز گذشته


از ابتدای ماه صفر تا این لحظه بیش از 193 هزار زائر از مرز مهران تردد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار جمال سلمانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی پنج روز گذشته بیش از 193 هزار زائر از طریق پایانه مرزی مهران جهت زیارت عتبات عالیات به کشور عراق تردد کرده اند.

وی با بیان اینکه تعداد 103 گیت در مرز مهران آماده ارائه خدمات به زائران حسینی هستند، اضافه کرد: با افزایش تردد زائران در روزهای آینده تمامی گیت ها فعال و با تلاش شبانه روزی همکارانم در این مدت مشکلی از بابت تاخیر در خروج زائران بوجود نیامده است.

این مسئول انتظامی خدمتگزاری بی منت و صادقانه به زائران را افتخار برای مجموعه پلیس دانست و تصریح کرد: با توجه به گرمی هوا بیشترین ترددات زائران در ساعات پایانی روز صورت می گیرد که در شب گذشته تاکنون بیش از 40 هزار تردد در مبادی پلیس گذرنامه شهر مهران ثبت شده است.

فرمانده انتظامی استان، با تاکید بر اینکه هم اکنون مدت زمان معطلی زائران را در گیت ها به کمتر از 4 ثانیه کاهش داده ایم، اظهار کرد: پلیس به تناسب ورود زائران تعداد گیت های خروجی به طرف عراق را افزایش خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه پلیس از تمام ظرفیت های خود استفاده می کند تا زائران عزیز در کمال امنیت و آرامش به عتبات عالیات مشرف شوند، گفت: از زائران می خواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد بیش از 193 هزار زائر از مرز مهران طی پنج روز گذشته

تردد بیش از 193 هزار زائر از مرز مهران طی پنج روز گذشته