مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 23:202023-09-13سياسي

فرمانده کل سپاه : دشمن دیگر نمی تواند با ارعاب نظامی باما سخن بگوید


دشمن دیگر نمی تواند با ارعاب نظامی و تعابیری مثل روی میز بودن گزینه های نظامی و حتی تحریم اقتصادی با ما سخن بگوید.

زیر آنان بیش از 10 سال است که ما را مورد تحریم همه جانبه قرار داده اند اما نتیجه آن پیشرفت های خیره کننده در عرصه فناوری و .

- فرمانده کل سپاه : دشمن دیگر نمی تواند با ارعاب نظامی و تعابیری مثل روی میز بودن گزینه های نظامی و حتی تحریم اقتصادی با ما سخن بگوید.

زیر آنان بیش از 10 سال است که ما را مورد تحریم همه جانبه قرار داده اند اما نتیجه آن پیشرفت های خیره کننده در عرصه فناوری و نوآوری و خلاقیت در اداره جامعه است تا جایی که کشور ما در تحریم، شرایطی به مراتب بهتر از خودِ کشورهای تحریم کننده دارد و در واقع تحریم کننده ها بیش از ما دچار بحران های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی هستند.

فرمانده کل سپاه، گفت: ما در طول 45 سال گذشته تقریباً همه راهبردها و سیاست های ویرانگر و خطرناک دشمن را شکست داده ایم که اگر اینطور نبود، امروز ایران عزیز ما اینقدر زنده و بالنده مورد هجمه دشمنان در جهان واقع نمی شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع فعالان فضای مجازی کشور خطاب به آنان، گفت: درست است که شما در فضای مجازی عمل می کنید، اما تاثیرات بسیار حقیقی در جوامع بر جای می گذارید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل سپاه : دشمن دیگر نمی تواند با ارعاب نظامی باما سخن بگوید

فرمانده کل سپاه : دشمن دیگر نمی تواند با ارعاب نظامی باما سخن بگوید