مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 15:052023-09-06سياسي

امام جمعه نجف: امسال از بیش از 100 کشور دنیا در اربعین حضور یافتند


امام جمعه نجف با بیان اینکه منتظر هستیم تا در یک روز نزدیک، اربعین حسینی در همه عالم فراگیر شود، گفت: امسال از بیش از 100 کشور دنیا در این پیاده روی شرکت کردند که قطعا این آمار در سال آینده بیشتر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین صدرالدین قبانچی، امام جمعه نجف اشرف با حضور در موکب آستان مقدس در عمود1080 مسیر پیاده روی نجف به کربلا با هادی محمودنژاد مدیر این موکب دیدار و گفت و گو کرد.

محمودنژاد در این نشست با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی و عرض خیر مقدم به امام جمعه نجف در سخنانی گفت: برگزاری پیاده روی عظیم اربعین همه ساله به میزبانی مردم عزیز عراق برگزار می شود که واقعا جای تقدیر و تشکر دارد.

*خدمت به زوار اربعین توفیقی بزرگ است وی افزود: این موکب خانه منتسب به حضرت معصومه(س) است و خدمت گزاری به زوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای همه ما یک توفیق بزرگ است.

معاون اجرایی آستان مقدس بانوی کرامت خاطرنشان کرد: خوشحالیم که خدمت شما هستیم و سلام تولیت محترم آستان مقدس را هم به شما ابلاغ می کنیم.

محمودنژاد ابراز کرد: همه شهدایی که در راه امنیت این مسیر به شهادت رسیدند همانند حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس با ائمه اطهار(ع) محشور خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه نجف: امسال از بیش از 100 کشور دنیا در اربعین حضور یافتند

امام جمعه نجف: امسال از بیش از 100 کشور دنیا در اربعین حضور یافتند