مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 15:002023-08-27حوادث

وکیل قلابی توسط دادگستر ی هرمزگان دستگیر شد


رییس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری فردی خبر داد که با جعل عنوان وکیل و ادعای نفوذ در دستگاه قضایی از مردم کلاهبرداری می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تأکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم مبارزه با فساد برون و درون دستگاهی، فردی که با جعل عنوان وکیل دادگستری و ادعای نفوذ در پرونده های قضایی از افراد مختلف مبالغی را دریافت کرده بود با صدور دستور قضایی در شهرستان پارسیان شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش حفاظت و اطلاعات دادگستری پارسیان با شکایت تعدادی از اهالی این شهرستان از فردی که با جعل عنوان و معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری مبادرت به کلاهبرداری کرده بود، این موضوع به صورت ویژه توسط رییس حوزه قضایی شهرستان پارسیان مورد رسیدگی قرار گرفت و برای دستگیری فرد مورد نظر، دستورات لازم صادر شد.

رییس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: با اقدام به موقع حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و پس از دستگیری این فرد مشخص شد بر اساس مدارک موجود در پرونده و بنابر اظهارات شکات و مالباختگان، متهم این پرونده که به دروغ خود را به عنوان وکیل دادگستری معرفی کرده بود از افراد سابقه دار حرفه ای و دارای روابط اجتماعی کاذب است که با استفاده از سادگی برخی از مراجعین و ظاهرسازی و ادعای اینکه می تواند با نفوذ در پرونده ها نزد مراجع انتظامی و مقامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکیل قلابی توسط دادگستر ی هرمزگان دستگیر شد

وکیل قلابی توسط دادگستر ی هرمزگان دستگیر شد