مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 16:152023-08-24اجتماعي

نمایشگاه صنایع دستی و سوغات ایلام در مسیر زائران اربعین برپا می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی چند روز قبل و بعد از اربعین و هنگام بازگشت زائرین برپا می شود تا مسافران سوغاتی از استان ایلام همراه خود داشته باشند.

- فرزاد شریفی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به اینکه خیل عظیمی از زائرین اربعین حسینی از مرز مهران برای زیارت عبور می کنند برنامه هایی در جهت برپایی غرفه های صنایع دستی و سوغات محلی در شهر ایلام صورت گرفته است.

وی افزود: همانند سنوات گذشته سعی شده این نمایشگاه چند روز قبل و بعد از اربعین و هنگام بازگشت زائرین برپا شود تا مسافران سوغاتی از استان ایلام همراه خود داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ادامه داد: این غرفه ها در تمام شهرستانها همچنین از ابتدای ورودی استان ایلام آغاز و تا مرز مهران نیز برپا می شود و سیاه چادرهایی جهت معرفی آداب و رسوم و غذاها و سوغات سنتی دایر خواهد شد.

وی یادآور شد: در حال حاضر استان ایلام دارای 33 رشته فعال در حوزه صنایع دستی است، سعی شده در این غرفه ها جهت معرفی صنایع دستی استان از هنرمندانی که دارای تولیدات با بسته بندی و نام و نشان خاص هستند استفاده شوند همچنین در کنار آنها صنایع دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه صنایع دستی و سوغات ایلام در مسیر زائران اربعین برپا می شود

نمایشگاه صنایع دستی و سوغات ایلام در مسیر زائران اربعین برپا می شود