مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 08:152023-09-19بين الملل

ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای حملات راکتی از غزه آماده می کند


رسانه های عبری گزارش دادند، نهادهای امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی در حال آماده شدن برای از سرگیری پرتاب راکت از نوار غزه با ادامه بسته شدن گذرگاه بیت حانون (اریز) و تنش های امنیتی در نزدیکی دیوار حائل غزه هستند.

- رسانه های عبری گزارش دادند، نهادهای امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی در حال آماده شدن برای از سرگیری پرتاب راکت از نوار غزه با ادامه بسته شدن گذرگاه بیت حانون (اریز) و تنش های امنیتی در نزدیکی دیوار حائل غزه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه های عبری زبان روز دوشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که سازمان امنیتی و نظامی این رژیم در حال آماده شدن برای از سرگیری پرتاب راکت از نوار غزه است.

رسانه های رژیم صهیونیستی توضیح دادند که برآوردها نشان می دهند که تداوم بسته شدن گذرگاه اریز این احتمال را نزدیک تر می کند.

این رسانه ها افزودند: درگیری هایی در مرز غزه وجود دارد در حالی که سازمان امنیتی و نظامی خود را برای تشدید تنش های احتمالی آماده می کند، زیرا ارتش اسراییل به سوی فلسطینی هایی که بمبی را به سمت نیروهایش پرتاب کردند، تیراندازی کرد.

رسانه های اسراییلی اعلام کردند که در پی این رویدادها، تصمیم گیری درباره بازگشایی گذرگاه اریز در ساعات آینده اتخاذ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای حملات راکتی از غزه آماده می کند

ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای حملات راکتی از غزه آماده می کند