مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 14:302023-09-14سياسي

سقف حقوق اساتید برداشته شد


رییس کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: سقف حقوق اساتید در مصوبه تلفیق برداشته شده و مالیات اعضای هیات علمی که به صورت پلکانی شده بود، مجددا به همان 10 درصد بازگشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علیرضا منادی سفیدان رییس کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه ها  گفت: در لایحه بودجه آمده که اعتبار مالیاتی را در 5 سال به 50 درصد برسانیم که این مصوبه جدیدی بود که به شدت مخالفت شد و کمسیون تلفیق این موضوع را رد کرد.

این موضوع یعنی آن اعتبار مالیاتی سر جایش مانده برای کمک به  شرکت های دانش بنیان و هر فردی که کار دانش بنیان انجام دهد مالیاتش همان اعتبار مالیاتی حفظ و آن قانونی حذف نشده است.

* سقف حقوق اعضای هیأت علمی برداشته شد وی افزود: سقف حقوق اساتید در مصوبه تلفیق برداشته شده و مالیات اعضای هیات علمی که به صورت پلکانی شده بود، مجددا به همان 10 درصد بازگشته است.

لذا مجلس شورای اسلامی این فرصت خوب را ایجاد کرده و مصوبه های خوبی به منظور جذب اعضای هیات علمی و نخبگان دولت در نظر گرفته است منادی سپیدان به بحث معیشت اساتید نیز اشاره کرد و گفت: این موضوع یکی از مهم ترین موضوعاتی است که پیگیری کردیم، همچنین در جریان همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی تلاش کردیم حقو ق ها و دستمزدها افزایش یابد و هدف ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقف حقوق اساتید برداشته شد

سقف حقوق اساتید برداشته شد