مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 15:052023-09-17پزشكي

افزایش توزیع شیرخشک در داروخانه های فارس


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: هم اکنون انواع شیرخشک شامل شیرخشک های رگولار و رژیمی در داروخانه های شبانه روزی فارس در دسترس شهروندان قرار دارد.

- ایسنا/فارس معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: هم اکنون انواع شیرخشک شامل شیرخشک های "رگولار و رژیمی" در داروخانه های شبانه روزی فارس در دسترس شهروندان قرار دارد.

دکتر محمدجواد راعی یکشنبه 26 شهریور با بیان اینکه در صورت نبود یکی از برندهای مورد تقاضا در زمینه شیر خشک، همشهریان می توانند برند دیگری از شیرخشک را جایگزین کنند، به خبرنگاران گفت: در هفته گذشته با پیگیری های انجام شده، تعداد قابل توجهی از انواع شیر خشک های ببلاک ، آپتامیل نان و گیگوز در استان توزیع شده است.

او در خصوص وضعیت فعلی شیرخشک در فارس، اظهار کرد: پس از برگزاری نشست های اضطراری و الزام شرکت های پخش دارویی در هفته گذشته، بیش از 135 هزار قوطی شیر خشک به تمام داروخانه های شبانه روزی و منتخب در استان ارسال شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: شیر خشک معمولی یا رگولار برای شیرخواران سالمی که از شیر مادر محروم هستند، مصرف می شود و در حال حاضر این نوع شیر خشک در داروخانه های منتخب در دسترس است و در این هفته نیز میزان قابل توجهی از این نوع فرآورده ها تامین و توزیع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش توزیع شیرخشک در داروخانه های فارس

افزایش توزیع شیرخشک در داروخانه های فارس