مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:352023-08-28ورزشي

هروی: نسبت به دوره گذشته بازیهای آسیایی نتایج بهترین خواهیم گرفت


سرمربی تیم ملی کاراته با ابراز رضایت از شرایط این تیم برای حضور در بازیهای آسیایی گفت: نسبت به دوره گذشته نتایج بهتری خواهیم گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام هروی در خصوص روند تمرینات تیم کاراته برای حضور در بازی های اسیایی گفت: بابد از رسانه ها تشکر کنم، از المپیک متاسفانه خیلی نامهربانی شد، اما رسانه همیشه کنار تیم ملی بود.

حتی وقتی در قهرمانی آسیا ازبکستان نتیجه گرفته نشد تیم را نکوبیدند.

وی با بیان اینکه اردیبهشت و خرداد دو مرحله انتخابی تیم ملی کاراته برای قهرمانی آسیا برگزار شد، گفت: بعد از قهرمانی آسیا هم ترکیب تیم ملی برای بازی های آسیایی مشخص شد.

هروی با اشاره به ترکیب اعزامی به بازی های آسیایی ادامه داد: سه کاراته کا از چهار کاراته کا اعزامی در ادوار گذشته بازی های آسیایی افتخارآفرینی کردند، مهدی خدابخشی هم سابقه حضور در قهرمانی آسیا و جهان را دارد و باتجربه است.

وی افزود: امیدوارم 13 مهر و با آغاز مسابقات کاراته ابتدا بهمن عسکری و بعد سجاد گنج زاده، امیر مهدی زاده و مهدی خدابخشی بهترین نتایج را بگیرند.

قول می دهم هر چهار کاراته کا با خوشرنگ ترین مدال ها بازگردند و اگر امروز در خصوص توانایی این بچه ها صحبت نکنم در حق آنها جفا کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هروی: نسبت به دوره گذشته بازیهای آسیایی نتایج بهترین خواهیم گرفت

هروی: نسبت به دوره گذشته بازیهای آسیایی نتایج بهترین خواهیم گرفت