مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:402023-08-23اقتصادي

از کانون های ریزگرد آسمان ایران تا آخرین وضعیت ساختمان های ناایمن در کشور


معاون هماهنگی پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور گفت: هشت کانون ریزگرد در عراق دو کانون در عربستان و چندین کانون دیگر در جاهای مختلف وجود دارد که ما عمدتا از کانون های ریزگرد در عراق آسیب می بینیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، رسول حسام،  معاونت هماهنگی پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور امروز در جمع خبرنگاران آذربایجان شرقی اظهار کرد: ساختمان های ناایمن بر اساس قانونی که بعد از حادثه  متروپل در طی یک دستورالعمل صادر شد بر این اساس است که اصل کار دست وزارت راه و شهرسازی است، از بابت اینکه حاکمیت به کمک دستگاه های اجرایی برود دستورالعملی ابلاغ شده، که اولویت این دستور، شناسایی ساختمان‎های ناایمن است.

وی با بیان اینکه سامانه ای در مسکن شهرسازی در این خصوص شکل گرفته است، ادامه داد: این شناسایی در شهر تهران انجام شده است و در سایر استان ها هم انجام  خواهد گرفت تا وزارت راه و شهرسازی با هماهنگی معاونان استان نسبت به شناسایی ساختمان های ناایمن اقدام کنند و در نتیجه راهکارهای اجرایی برای برون رفت صورت گیرد.

معاون هماهنگی پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور  با اشاره بر اینکه ساختمان های ناایمن متفاوت است و همه یکجور نیستند، توضیح داد:برخی از آنها با یکسری اقدامات سریع و کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کانون های ریزگرد آسمان ایران تا آخرین وضعیت ساختمان های ناایمن در کشور

از کانون های ریزگرد آسمان ایران تا آخرین وضعیت ساختمان های ناایمن در کشور