مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 11:352023-09-03سياسي

مدیران دستگاه های اجرایی بر تحقق مصوبات سفر رییس جمهور تمرکز کنند


آنچه بسیار حائز اهمیت است تمرکز بر روی مصوبات سفر است، رییس جمهور محترم در سفر به هرمزگان مصوبات خوبی داشتند که اجرای آن می تواند به توسعه استان کمک کند.

- بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: آنچه بسیار حائز اهمیت است تمرکز بر روی مصوبات سفر است، رییس جمهور محترم در سفر به هرمزگان مصوبات خوبی داشتند که اجرای آن می تواند به توسعه استان کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی دوستی در جلسه شورای برنامه ریزی استان هرمزگان که در خصوص آخرین وضعیت طرح ها و مصوبات سفر رییس جمهور برگزار شد، با تاکید بر لزوم تمرکز مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی بر تحقق مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری اظهار داشت: آنچه بسیار حائز اهمیت است تمرکز بر روی مصوبات سفر است، رییس جمهور محترم در سفر به هرمزگان مصوبات خوبی داشتند که اجرای آن می تواند به توسعه استان کمک کند.

وی افزود: عدم اجرای این مصوبات از سوی دستگاه های اجرایی غیر قابل قبول است و تا پیش از سفر بعدی رییس جمهور به استان بایستی مدیران دستگاه ها و نهادها گزارشات پیشرفت مصوبات را به استاندار اعلام و سازمان برنامه و بودجه نیز بر اجرای این مصوبات نظارت کند و گزارش ارائه دهد.

استاندار هرمزگان گفت: در سفر رییس جمهور دو مسئله مهم داریم مسئله اول بحث میثاق نامه ها و برنامه هایمان برای توسعه استان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران دستگاه های اجرایی بر تحقق مصوبات سفر رییس جمهور تمرکز کنند

مدیران دستگاه های اجرایی بر تحقق مصوبات سفر رییس جمهور تمرکز کنند