مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:102023-08-23اقتصادي

فرش قرمز شهرداری گلپایگان برای سرمایه گذاران


تلاش می کنیم راه را برای سرمایه گذاری تسهیل کنیم، اگر سرمایه گذار مستقیم در پروژه های سرمایه گذاری شهرداری ورود کند تمام قد کنار او خواهیم بود و برایش فرش قرمز پهن خواهیم کرد.

- ایسنا/اصفهان شهردار گلپایگان گفت: تلاش می کنیم راه را برای سرمایه گذاری تسهیل کنیم، اگر سرمایه گذار مستقیم در پروژه های سرمایه گذاری شهرداری ورود کند تمام قد کنار او خواهیم بود و برایش فرش قرمز پهن خواهیم کرد.

پیمان شکرزاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تعامل خوبی در سطح شهرستان وجود دارد که سبب شده تقاضاهای مردمی در حوزه شهری محقق شود، خدمات زیادی باید در گلپایگان انجام شود، اما شرایطی که بر اقتصاد کشور حاکم است به طور مستقیم شهرداری ها را تحت تأثیر قرار می دهد.

باید بر اساس منابعی که داریم کار کنیم، اما همواره تلاش مان بر این بوده وعده هایی را که می دهیم به بهترین شکل عملیاتی کنیم، درصدد امیدآفرینی هستیم و تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی و توسعه همه جانبه شهر به کار بسته ایم.

وی ادامه داد: بودجه سال جاری شهرداری گلپایگان با احتساب جذب مشارکت سرمایه گذاری بالغ بر هزار میلیارد تومان است، میزان بودجه یک پیش بینی است، اما مجموعه شهرداری گلپایگان از هیچ تلاشی برای تحقق این بودجه دریغ نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش قرمز شهرداری گلپایگان برای سرمایه گذاران

فرش قرمز شهرداری گلپایگان برای سرمایه گذاران