مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 19:202023-08-31سياسي

شاهچراغی: انتخابات باید مظهر اخلاق اسلامی و امید به آینده کشور باشد


نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات باید مظهر اخلاق اسلامی و امید به آینده کشور باشد و نباید مظهر اختلاف باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در دیدار احمد وحیدی، وزیر کشور و سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان که در نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری انجام شد، اظهار کرد: سمنان استان خوبی است؛ جمعیت استان کم است، اما مزیت های بسیار خوبی دارد.

وی با بیان اینکه وحدت بسیار خوبی در استان سمنان موجود است، بیان کرد: تعامل روحانیت با مسؤولان، مسؤولان با روحانیت و روحانیت و مسؤولان با مردم در این استان بسیار مطلوب است.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: در استان سمنان از مدیران و مسؤولان بسیار خوبی برخوردار هستیم و نمونه آن استاندار سمنان است.

شاهچراغی عنوان کرد: یکی از کارهای خوبی که استاندار سمنان انجام داد، توجه به فرزندان شهدا و ایثارگران و به کارگیری آن ها در پست ها و مناصب مدیریتی است.

وی افزود: عبادت باید عارفانه، عاقلانه، خالصانه و همراه با شناخت و عشق و در راه رضای خدا باشد که زیارت اربعین نمونه ای از این عبادت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهچراغی: انتخابات باید مظهر اخلاق اسلامی و امید به آینده کشور باشد

شاهچراغی: انتخابات باید مظهر اخلاق اسلامی و امید به آینده کشور باشد