مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 10:302023-09-14اقتصادي

جزییات خدمات بیمه سلامت برای زوجین نابارور


معاون بیمه و خدمات سازمان بیمه سلامت ایران، به تشریح بسته خدمتی بیمه سلامت برای زوجین نابارور پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، مهدی رضایی افزود: هم اکنون 57 هزار و 356 زوج نابارور در سامانه های الکترونیک بیمه سلامت نشاندار شده اند که نسبت به سال گذشته افزایش 23 درصدی را نشان می دهد.

وی ادامه داد: مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت نیز به 202 مرکز خدمات ناباروری افزایش یافته که شامل مراکز دولتی و غیر دولتی می شود.

رضایی افزود: در این مراکز بسته های خدمتی شامل 63 قلم داروی تخصصی، 28 قلم تجهیزات پزشکی، 56 کد خدمت آزمایشگاهی، 7 خدمت تصویربرداری پزشکی و 20 خدمت جراحی تحت حمایت بیمه سلامت در این مراکز ارائه می شود.

رضایی گفت: 4 خدمت فوق تخصصی ناباروری هم با پوشش 90 درصدی بیمه ای ارائه می شود تا بخشی از پرداخت های زوج های نابارور کاهش یافته باشد و امسال 304 میلیارد تومان در پوشش خدمات درمان ناباروری هزینه کرده ایم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در مراکز ناباروری هنوز هزینه ها بالا است، گفت: بسته به نوع مالکیت ما تعرفه های مراکز را با پوشش بیمه ای ارائه می کنیم در مراکز دولتی با تعرفه دولتی و در مراکز عمومی و خیریه و خصوصی بر مبنای تعرفه های عمومی تحت پوشش قرار می دهیم، اما ممکن است برخی مراکز عمومی بخواهند با تعرفه ای بیش از تعرفه مصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات خدمات بیمه سلامت برای زوجین نابارور

جزییات خدمات بیمه سلامت برای زوجین نابارور