مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-18اجتماعي

روایت یک روستایی که مدال جهانی را برگردن آویخت


بسیاری از جوانان دیار ترشیز تاکنون توانسته اند با تلاش و پشتکار و دور از امکانات پایتخت خود را در سطح کشور و حتی جهان نشان دهند و مدال های جهانی را نیز به دست آورند.

- ایسنا/خراسان رضوی بسیاری از جوانان دیار ترشیز تاکنون توانسته اند با تلاش و پشتکار و دور از امکانات پایتخت خود را در سطح کشور و حتی جهان نشان دهند و مدال های جهانی را نیز به دست آورند.

یکی از جوانان ترشیز که توانسته کسب طلای نجوم جهانی را در کارنامه خود داشته باشد، محمدرضا حسن پور است.

او که اصالتاً اهل روستای کبودان از توابع شهرستان بردسکن است، در گفت و گو با ایسنا گفت: دوره ابتدایی و راهنمایی را در همین روستا گذراندم و دبیرستان را به کاشمر آمدم.

وی افزود: تعطیلات در روستا و ایام مدرسه در شهر سکونت داشتم، زیاد اهل درس نبودم که از تفریحات دوره کودکی ام باز بمانم، آب و هوای روستا آن زمان به خصوص در تابستان عالی بود؛ باغ ها سرسبز و قنات ها پر آب بود، فارغ از پیچیدگی های زندگی آدم بزرگ ها، از زمان حال خود لذت می بردیم.

حسن پور اظهار کرد: علاقه به نجوم مثل بسیاری از علایقی که بچه ها در سن 10 ـ 15 سالگی پیدا می کنند، به طور اتفاقی سراغم آمد، فقط نجوم هم نبود، گاهی یک درس، یک معلم و گاهی یک حرفه در نظرم جذاب می آمد و مدتی دنبالش بودم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت یک روستایی که مدال جهانی را برگردن آویخت

روایت یک روستایی که مدال جهانی را برگردن آویخت