مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 13:352023-09-02اقتصادي

پروژه های توانمندسازی اقتصادی روستاهای مازندران تهیه شده است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: پروژه های توانمندسازی اقتصادی روستاها براساس مزیت های این مناطق تهیه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرج الله فتح الله پور ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به برنامه ششم توسعه اقتصادی و اشتغال زایی استان مازندران مبنی بر توانمندسازی اقتصادی روستاها، آن را یکی از تکالیف اصلی دانست و گفت: در راستای اجرای این تکلیف قانونی طی مدت 5 سال باید روستاها توانمندسازی شوند و طبق این ماده، برنامه توانمندسازی اقتصادی 313 روستای تهیه شد.

وی با عنوان اینکه برنامه توانمندسازی اقتصادی روستاهای استان در دستور کار قرار گرفت، گفت: طبق تصمیم گیری مقرر شد برنامه توانمندی سازی در تمامی روستاهای استان تهیه شود.

فتح الله پور گفت: هفت مشاوره بر اساس تقسیم بندی ها و یک مشاور مادر برای تهیه طرح انتخاب شد و این مطالعات به صورت مشارکتی با حضور مردم تهیه شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران یادآور شد: طبق بررسی های صورت گرفته در شهرستان ها با کمک مردم محدودیت ها و قابلیت های توسعه در روستاها شناسایی و احصاء شد و کاربری ها و زنجیره ارزش تأمین محصولات مورد بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های توانمندسازی اقتصادی روستاهای مازندران تهیه شده است

پروژه های توانمندسازی اقتصادی روستاهای مازندران تهیه شده است