مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 23:512023-08-30سياسي

روابط عمومی سپاه درگذشت سردار سیدعلی صنیع خانی را تسلیت گفت


​روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای درگذشت سردار علی صنیع خانی از پیشکسوتان دفاع مقدس و و برادر شهیدان سید محمد و سید حسن صنیع خانی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ در پی درگذشت سردار سیدعلی صنیع خانی از پیشکسوتان دفاع مقدس و برادر شهیدان سیدمحمد و سیدحسن صنیع خانی، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای این ضایعه را به خاندان مکرم صنیع خانی تسلیت گفت.

متن اطلاعیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون درگذشت جانباز سرافراز سپاه اسلام سردار سیدعلی صنیع خانی، از پیشکسوتان دفاع مقدس و بازنشستگان ارجمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و برادر شهیدان گرانقدر سیدمحمد و سیدحسن صنیع خانی موجب تأثر و اندوه خاطر شد.

او در زمره فعالین نهضت امام خمینی (ره) و مبارزه علیه رژیم پهلوی و شکلگیری هسته های اولیه کمیته انقلاب اسلامی و سپاه در مناطق جنوبی تهران و سپس در دوران دفاع مقدس و در پشتیبانی و تمشیت ترابری واحدها و یگان های رزم نقش های مؤثری از خود بر جای گذارد.

مصیبت فقدان آن مرحوم را به خاندان صنیع خانی، به ویژه والد ارجمند و فرزندان گرامی وی و سایر داغدیدگان تسلیت عرض نموده و از درگاه خدای رحمان برای او حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی سپاه درگذشت سردار سیدعلی صنیع خانی را تسلیت گفت

روابط عمومی سپاه درگذشت سردار سیدعلی صنیع خانی را تسلیت گفت