مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 17:102023-09-05سياسي

سکوت در برابر فاجعه طلاق آسیب زا است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ما حق نداریم در برابر طلاق که از اصلی ترین عناصر ناهنجاری و فروپاشی نهاد خانواده است بی تفاوت بوده و یا نسبت به آن سکوت اختیار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار کرد: فرمایشات حضرت آقا جدا مطالب با عظمتی بود که در تاریخ اردبیل ماندگار شد.

وی خاطرنشان کرد: دو فضیلت ارزشمندی که ایشان برای اردبیل ذکر فرمودند در هیچ کجای خاک این کشور چنین فضیلت هایی وجود ندارد اگر این فضیلت ها برای جای دیگری ذکر می شد طبیعتاً به طور ویژه روی آن تشکیلات راه اندازی کرده و برنامه ریزی می کردند ما اگر در برابر چنین فرمایشات گوهر باری بی تفاوت بمانیم، ایراد بزرگی برای ما است.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: گذشتگان و اسلاف ما به راحتی و آسانی آن فضیلت ها را خلق نکرده اند بلکه با هزینه بسیار و با درایت های مثال زدنی و شجاعت های استثنایی آن شاهکارها را به ثمر رسانده اند.

عاملی گفت: تشکیل آن امپراطوری بزرگ کار ساده ای نبود؛ صفویه 200 سال مقدمه برداشت، از زمان شیخ صفی تا زمان شیخ حیدر همه مقدمه بودند تا زمینه فراهم شود که بتوانند قلب ها را تسخیر کنند و نفوذشان به قدری باشد که مردم به آنها وثوق داشته باشند وثوق آن گونه بود که مصریان از طریق حجاج برای شیخ صفی الدین اردبیلی هدایا ارسال می کردند یعنی معلوم می شود که او یک عارف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت در برابر فاجعه طلاق آسیب زا است

سکوت در برابر فاجعه طلاق آسیب زا است