مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 14:152023-09-10حوادث

تسطیح و رگلاژ 1200 کیلومتر از راه های شنی و خاکی کوثر


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان کوثر گفت: یک هزار و 200 کیلومتر از راه های شنی و خاکی شهرستان کوثر در 5 ماهه گذشته تسطیح و رگلاژ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر باباییان ظهر یکشنبه در بازدید از محور سرچم اظهار کرد: یک هزار و 200 کیلومتر از راه های شنی و خاکی شهرستان کوثر در 5 ماهه گذشته تسطیح و رگلاژ شده و یک هزار و 800 متر مکعب عملیات ریزش برداری و سبک سازی ترانشه انجام داده اند.

وی افزود: در 5 ماهه گذشته راهداران در محورهای اردبیل – سرچم و گیوی – آبگرم به صورت دستی با صعود به بالای ترانشه و ایجاد محدودیت ترافیکی با هماهنگی پلیس راه به مقدار 300 نفر ساعت سنگ های سست را از ترانشه لق گیری کرده اند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کوثر بیان کرد: در مدت یاد شده 2 هزار و670 کیلومتر از کانال های طرفین راه در محورهای مواصلاتی در این شهرستان پاکسازی شده و 2 هزار و 650 کیلومتر از حریم راه های این شهرستان توسط راهداران تسطیح، پاکسازی و آزادسازی شده است.

باباییان حفاظت و صیانت از حریم راه ها را به عنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و ادامه داد: با حضور 5 هزار و 300 نفر روز گشت راهداری در محورهای مواصلاتی جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه به 65 نفر از متخلفان اخطار کتبی ابلاغ و 16 عدد از تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسطیح و رگلاژ 1200 کیلومتر از راه های شنی و خاکی کوثر

تسطیح و رگلاژ 1200 کیلومتر از راه های شنی و خاکی کوثر