مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 09:152023-08-23سياسي

امضای تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی و استانداری قزوین


تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی و استانداری قزوین در زمینه استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های جهاددانشگاهی در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، اجرایی، - ایسنا/قزوین تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی و استانداری قزوین در زمینه استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های جهاددانشگاهی در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، اجرایی، علمی، آموزشی، تحقیقاتی، فناوری، سلامت، کارآفرینی و.

در راستای تحول دانش بنیان و پیشرفت استان قزوین و طرح ها و برنامه های تحولی تأمین کننده منافع ملی و استانی به امضای رییس جهاددانشگاهی و استاندار قزوین رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، صبح امروز چهارشنبه یکم شهریور ماه در سفر رییس جهاددانشگاهی به استان قزوین، با توجه به ضرورت سرعت بخشیدن به پیشرفت فرهنگی، علمی و فناوری، در راستای چشم انداز پیشرفت و توسعه استان قزوین و سند آمایش استان قزوین و به منظور بهره گیری از ظرفیت های مدیریت جهادی و تجارب این نهاد انقلابی در عرصه های مختلف، تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی و استانداری قزوین بین دکتر حسن مسلمی نایینی و محمدمهدی اعلایی امضا شد.

دکتر حسن مسلمی نایینی رییس جهاددانشگاهی در دیدار با استاندار قزوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار کرد: قزوین، ازجمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی و استانداری قزوین

امضای تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی و استانداری قزوین