مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 11:502023-09-20اقتصادي

آگهی مسکن در پلتفرم ها نیازمند ساماندهی است


نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران با تاکید بر اینکه باید پلتفرم های انتشار آگهی در بازار مسکن ساماندهی شوند تا از قیمت سازی از این طریق جلوگیری شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، بازار مسکن در سال های اخیر به ویژه پس از شیوع ویروس کرونا در حال خارج شدن از شکل سنتی خود یا همان بنگاه های املاک است و در چند سال گذشته پلتفرم ها و اپلیکیشن های مختلف در این حوزه حتی بیشتر از بنگاه ها در حال نقش آفرینی هستند.

در کنار سایر دلایل افزایش قیمت مسکن، اما نمی توان نقش پلتفرم ها در قیمت سازی ها به خصوص در بازار مسکن را نادیده گرفت؛ متاسفانه در این آگهی ها بدون اینکه معامله ای انجام شود، شاهد قیمت گذاری بی ضابطه هستیم که نظارتی هم بر آنها نیست.

داوود بیگی نژاد، نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با بیان اینکه امروز دنیای مجازی با دنیای واقعی در تقابل قرار گرفته است، افزود: مردم برای سرمایه گذاری در بزرگ ترین موضوع زندگی شان که مسکن است می توانند از مشاوران املاک مجاز مشاوره بگیرند.

وی با بیان اینکه بازار مسکن تابعی از دیگر بازارهای موازی در کشور است، افزود: با ثابت ماندن دیگر بازارها مانند ارز و نهاده های ساختمانی، قیمت مسکن نیز ثابت مانده و در واقع کنترل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگهی مسکن در پلتفرم ها نیازمند ساماندهی است

آگهی مسکن در پلتفرم ها نیازمند ساماندهی است