مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 17:452023-09-17اقتصادي

یازگشایی کمربندی رباط سنگ پس از 10 سال چشم انتظاری


معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار تربت حیدریه از بازگشایی کمربند شهر رباط سنگ پس از 10 سال چشم انتظاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت  حیدریه، سید علی موسوی، معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار تربت حیدریه اظهار کرد: 10 سال از ساخت و تکمیل کنار گذر شهر رباط سنگ می گذرد که متاسفانه به علت پاره ای نواقص تاکنون امکان بهره برداری از آن مقدور نبود که اخیرا با رفع نواقص احصا شده توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و برابر نظر پلیس راه با افزایش ایمنی تردد امکان بهره برداری از این مسیر 3/8کیلومتری فراهم شد.

وی گفت : این کمربندی به منظور سهولت و ایمنی مسافرین و زائرین بارگاه منور رضوی (علیه السلام) در دهه پایانی صفر به بهره برداری رسید.

موسوی تصریح کرد: این پروژه از جمله مطالبات مردم استان و شهرستان بود که با توجه به حجم ترافیک سنگین محور در چند روز گذشته و اینکه همواره معضلاتی برای عبور از داخل شهر رباط سنگ داشت و ایمنی آن تامین نمی شد،  خوشبختانه با تمهیدات اتخاذ شده مسیر بازگشایی شد.

   معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تربت حیدریه افزود : 5 روز گذشته بیش از 120 هزار خودرو از این محور تردد داشته اند که به عبارتی به طور میانگین روزانه 24 هزار خودرو از این کمربندی عبور کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازگشایی کمربندی رباط سنگ پس از 10 سال چشم انتظاری

یازگشایی کمربندی رباط سنگ پس از 10 سال چشم انتظاری