مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 17:202023-08-30حوادث

اعلام قطع یا افت فشار آب در نقاطی از شیراز


شرکت آب و فاضلاب شیراز اعلام کرد که شامگاه چهارشنبه 8 شهریور و همچنین جمعه 10 شهریور، مشترکان در بخش های مختلفی از این کلانشهر با قطعی یا افت فشار موقت مواجه خواهند شد.

- ایسنا/فارس شرکت آب و فاضلاب شیراز اعلام کرد که شامگاه چهارشنبه 8 شهریور و همچنین جمعه 10 شهریور، مشترکان در بخش های مختلفی از این کلانشهر با قطعی یا افت فشار موقت مواجه خواهند شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی آبفای شیراز، به دلیل وقوع حادثه نشتی در خط لوله 300 خیابان ملاصدرا، از ساعت 23 شامگاه چهارشنبه 8 شهریور به مدت 5 ساعت، مشترکان محدوده این خط انشعاب، برای ساعاتی قطع یا افت فشار را متحمل خواهند شد.

در این اطلاعیه، محدوده مواجه با قطع یا افت فشار آب، خیابان ملاصدرا و بلوار کریمخان حدفاصل میدان های نمازی و امام حسین(ع) و فرعی های آن، بیمارستان های نمازی، شهید فقیهی، ایران و شهر و دیگر مراکز واقع در این محدوده، چهار راه ملاصدرا تا چهارراه 15 خرداد(پارامونت) اعلام شده است.

این گزارش همچنین حاکیست که مشترکان در بخش هایی از جنوب و جنوب شرقی شیراز نیز از ساعت 23 شامگاه جمعه 10 شهریور، با قطعی یا افت فشار موقت آب مواجه خواهند شد.

دلیل این موضوع از سوی آبفای شیراز، انجام تعمیرات بر روی شبکه توزیع آب و محدوده بروز قطعی یا افت فشار بلوار عدالت جنوبی، خیابان تندگویان، خیاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام قطع یا افت فشار آب در نقاطی از شیراز

اعلام قطع یا افت فشار آب در نقاطی از شیراز