مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-05حوادث

خودرو خارجی قاچاق به ارزش 6 میلیارد تومان در دماوند کشف شد


جانشین فرمانده انتظامی استان تهران از کشف خودرو خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 60 میلیارد ریال در دماوند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ شهرام امیریان بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از کشف یک خودروی خارجی قاچاق در دماوند خبر داد و در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با اشرافیت و هوشمندی بالای خود و پس از کسب خبر مبنی بر وجود خودرو خارجی قاچاق در پارکینگ یکی از شهرستان های تابعه مطلع و با اقدامات اطلاعاتی و پس از کسب مجوز قضایی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این عملیات مأموران اداره مبارزه با قاچاق این پلیس با همکاری پلیس آگاهی دماوند طی بازرسی دقیق صورت گرفته از محل مورد نظر خودروی خارجی قاچاق کشف و با توجه به عدم ارائه مدارک و اسناد معتبر گمرکی، پرونده تعزیراتی در این خصوص تشکیل شد.

امیریان با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه 60 میلیارد ریال برآورده شده، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و مالک جهت اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان تهران از هموطنان در خواست کرد: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودرو خارجی قاچاق به ارزش 6 میلیارد تومان در دماوند کشف شد

خودرو خارجی قاچاق به ارزش 6 میلیارد تومان در دماوند کشف شد