مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 01:302023-08-31بين الملل

لیبی پاسخگوی وضعیت امام صدر باشد/ پرونده رییس جمهوری لبنان حل شود


رییس پارلمان لبنان امروز پنجشنبه در مراسم 45امین سالروز غیبت امام موسی صدر و دو یارانش در بیروت گفت که ایشان مظهر خیر مطلق در برابر شر مطلق بود و با فتنه تفرقه انگیزی در امت مقابله کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المنار، نبیه بری رییس مجلس نمایندگان لبنان در مراسم 45 امین سالروز غیبت امام موسی صدر و دو یارانش در بیروت، شخصیت امام موسی صدر را خیر مطلق در مقابل شر مطلق دانست و معمر القذافی رییس جمهور مقبور لیبی و دستیاران وی در جنایت ناپدید کردن امام صدر را آلت دست پروژه پلید شیطانی دانست.

نبیه بری رییس پارلمان لبنان در ادامه سخنرانی خود درباره پرونده ربوده شدن امام موسی صدر و یارانش با هشدار به دولت لیبی گفت: اگر دولت فعلی لیبی در تحقیقات ناپدید شدن امام صدر و دو یارانش همکاری نکند، آن را مسئول می دانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمنار، نبیه بری در ادامه به چالش تعیین ریاست جمهوری لبنان اشاره کر و افزود: یکی از ویژگی های کاندیدای ریاست جمهوری این است که از محبوبیت مردمی برخوردار باشد، آیا گفت وگو بر سر انتخابات رییس جمهور مشکل دارد؟ نبیه بری ادامه داد: ما همچنان روی وجدان ملی حساب باز می کنیم.

چرا دو طرف ذینفع از گفت وگو در مورد انتخاب رییس جمهور امتناع می ورزند؟ رییس پارلمان لبنان خطاب به رؤسای احزاب و گروه های سیاسی مختلف لبنان تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیبی پاسخگوی وضعیت امام صدر باشد/ پرونده رییس جمهوری لبنان حل شود

لیبی پاسخگوی وضعیت امام صدر باشد/ پرونده رییس جمهوری لبنان حل شود