مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 16:152023-09-17بين الملل

مجمع نویسندگان دفاع مقدس: آمریکا فارس را تحریم کرد تا جلوی روایت شکست هایش را بگیرد


مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت در بیانیه ای اعلام کرد: آمریکا بعد از اعمال تحریم های گوناگون ضدبشری علیه مردم ایران، به تحریم رسانه های کشورمان روی آورده است تا از روایت شکست هایش جلوگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت در بیانیه ای تحریم خبرگزاری های فارس، تسنیم و پرس تی وی را محکوم کرد.

مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت در این بیانیه با اشاره به اقدامات آمریکا در رویارویی های مختلف با کشورمان، یادآور شده است: در سال های پیش از این، وقتی منافع و تفکرات گروهی از انسان ها با گروهی دیگر مطابقت نمی کرد، در معمول ترین حالت، جنگی بین آن ها در می گرفت.

در این میان گروهی تسلیم می شد و گروه دیگر سال هایی چند تسلط خود را بر آن حفظ می کرد.

ولی در دنیای جدید که این لشکرکشی ها محدود شده و حتی قدرت های نظامی، خود داعیه دار صلح جهانی هستند و تصمیم هایی اتخاذ می کنند که کاملاً ضد بشری از نوع نوین است.

تاریخ، رفتارهای غیرانسانی آمریکا را در قبال کشورها و ملت هایی که در برابر زیاده خواهی های این کشور مقاومت می کنند فراموش نخواهد کرد؛ به این دلیل که آمریکا در هر مقطعی که منافع خودش را در خطر دیده است با توسل به رسانه های وابسته و مورد حمایت خود، سعی کرده است افکار عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع نویسندگان دفاع مقدس: آمریکا فارس را تحریم کرد تا جلوی روایت شکست هایش را بگیرد

مجمع نویسندگان دفاع مقدس: آمریکا فارس را تحریم کرد تا جلوی روایت شکست هایش را بگیرد