مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 16:352023-09-03بين الملل

تشکیل کمیته تحقیق درباره دیدار المنقوش و کوهن


پس لرزه های دیدار وزیر خارجه برکنارشده لیبی با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و دادستان کل لیبی دستور داده است تا کمیته تحقیقی برای بررسی این رخداد تشکیل شود.

- پس لرزه های دیدار وزیر خارجه برکنارشده لیبی با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و دادستان کل لیبی دستور داده است تا کمیته تحقیقی برای بررسی این رخ داد تشکیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، الصدیق الصور، دادستان کل لیبی دستور داد که کمیته تحقیقی برای بررسی دقیق دیدار هفته گذشته نجلا المنقوش، وزیر خارجه برکنارشده لیبی و ایلی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در ایتالیا تشکیل شود.

دفتر دادستان کل لیبی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی فیسبوک اعلام کرد: ما گزارش های تخلف وزیر خارجه لیبی از قانون قطع روابط با اسراییل را دریافت کرده ایم.

بر این اساس دادستان کل لیبی دستور داد که کمیته تحقیقی تشکیل شود و زیان های وارده به منافع لیبی در نتیجه این دیدار را با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای دستگاه اطلاعاتی برآورد کند.

بنا بر این بیانیه، این کمیته موظف شده است تا اقدامات لازم جهت اجرای بازپرسی از خوانده شدگان از جمله استماع اظهارات اشخاصی که ممکن است به روشن نمودن ابعاد این دیدار کمک کند را صورت بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته تحقیق درباره دیدار المنقوش و کوهن

تشکیل کمیته تحقیق درباره دیدار المنقوش و کوهن