مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 13:362023-09-02سياسي

مخبر: امسال مردم از وضعیت خدمات دهی در مرزها رضایت دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شلمچه، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی راه آهن شلمچه – بصره با تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح یکی از مهمترین پروژه های مشترک و تحول ساز بین ایران و عراق هستم که تمام منطقه را تحت تأثیر قرار می دهد.

مخبر با اشاره به بازدید از تمامی مرزهای کشور بیان کرد: سال گذشته زائران نسبت به وضعیت حمل ونقل گلایه داشتند که امیدواریم با راه اندازی این پروژه ی ریلی مشکلات زائران در زمینه حمل ونقل برطرف شود.

وی افزود: سال گذشته شاهد صفوف چند کیلومتری زائران در مرز مهران بودیم و مجبور شدیم با هواپیما به مردم آب و غذا برسانیم از این رو آسیب شناسی اربعین در دستور کار دولت قرار گرفت.

مخبر گفت: امسال با تلاش وزارت راه شاهد چهاربانده شدن مسیرهای منتهی به مرزهای کشور هستیم و 700 میلیارد تومان برای بهسازی راه ها هزینه شده است.

معاون اول رییس جمهور گفت: در عین حال برنامه ریزی بسیار خوبی برای رفع نواقص اربعین سال گذشته در مجموعه دولت انجام شد و دولت با مسئولیت شخص رییس جمهور نقاط آسیب را مورد بررسی قرار داد که یکی از مهمترین مسائل اولویت بخشی به مسائل زیرساخت های مربوط به اربعین بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: امسال مردم از وضعیت خدمات دهی در مرزها رضایت دارند

مخبر: امسال مردم از وضعیت خدمات دهی در مرزها رضایت دارند