مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 14:512023-09-19سياسي

آبرسانی سیار به 200 روستا در چهارمحال و بختیاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری صبح امروز در نشست جهادگران و افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری گفت: رمز اقتدار جمهوری اسلامی ایران، پشتیبانی مردمی است و اینکه رییس جمهور در سازمان ملل با شجاعت می گوید ما صدای مردم هستیم نه صدای ابرقدرت ها به دلیل پشتیبانی مردم است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه عزم دولت، سپاه، بسیج، خیرین باید برای رفع محرومیت ها باشد و ناترازی ها را تراز کنند، افزود: خیرین، دولت، سپاه، بسیج باید همه پای کار بیایند تا با وحدت و همدلی غبار محرومیت را از چهره ای مردم بردارند، چرا که هیچ یک به تنهایی قادر به رفع محرومیت ها نمی باشند.

وی اضافه کرد: در منطقه موگویی محرومیت جدی به چشم می خورد و هنوز کپر نشینی در این منطقه وجود دارد.

حیدری با اشاره به اینکه جاده دهستان موگویی هرساله به دلیل بارش شدید برف حدود 6ماه بسته و مردم از جاده  لرستان رفت وآمد می کنند، بیان کرد: خیرین می توانند در بحث مدرسه سازی، احداث پل، ساخت خانه بهداشت و توزیع بسته کمک های مومنانه در این منطقه اقدام کنند.

وی گفت: همچنین منطقه دیناران شهرستان اردل، منطقه مشایخ در شهرستان کیار و سردشت در لردگان جاهای دیگر استان را می توان مثال زد که دچار محرومیت جدی  هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی سیار به 200 روستا در چهارمحال و بختیاری

آبرسانی سیار به 200 روستا در چهارمحال و بختیاری