مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 19:102023-08-28سياسي

قدرت نظامی ایران لنگرگاه امنیت منطقه است


جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به نقش خطیر و ارزنده تسلیحات راداری و موشکی بومی در ارتقا و تثبیت قدرت بازدارندگی کشورمان، گفت: قدرت نظامی ایران یک لنگرگاه و ضامن امنیت منطقه است.

- جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به نقش خطیر و ارزنده تسلیحات راداری و موشکی بومی در ارتقا و تثبیت قدرت بازدارندگی کشورمان، گفت: قدرت نظامی ایران یک لنگرگاه و ضامن امنیت منطقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب غرب ضمن بازدید از بخش های مختلف این منطقه پدافندی، توان رزم و آمادگی دفاعی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، تاکید کرد: توانمندی سامانه های موشکی و راداری یکی از مهمترین محورهای راهبرد نظامی کشورمان برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان هست و یقینا هرگونه نقض حریم هوایی کشورمان پیامدهای سنگینی در پی خواهد داشت.

امیر سرتیپ الهامی گفت: پدافند هوایی مظهر اقتدار و خودباوری جوانان ایرانی است که با تعهد و تلاش شبانه روزی موجبات سرافرازی کشورمان را در عرصه های بین المللی فراهم می کند.

وی گفت: ارتش امروز، یک ارتش برخاسته از ارزش ها است که بدنه آن را نیروهای جوان، مؤمن، مجاهد و مردمی با توان رزمی و آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت نظامی ایران لنگرگاه امنیت منطقه است

قدرت نظامی ایران لنگرگاه امنیت منطقه است