مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 23:052023-09-09اقتصادي

توزیع 310 دستگاه سمعک بین توان خواهان سمنانی


معاون توان بخشی بهزیستی استان سمنان گفت: در سال گذشته نیز 310 دستگاه سمعک با حواله دولتی خریداری و در بین توان خواهان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، معصومه میراج، معاون توان بخشی بهزیستی استان سمنان اظهار کرد: نزدیک به یک هزار و 700 نفر از افراد با اختلال شنوایی خفیف، متوسط، شدید و خیلی شدید تحت حمایت بهزیستی استان سمنان هستند.

 وی افزود: معاونت توان بخشی بهزیستی استان سمنان در راستای ارتقای توانمندی جمعیتی که علیرغم دارا بودن توان تحرک فیزیکی و حضور در اجتماع، با چالش برقراری ارتباط کلامی در تعاملات خود روبه رو هستند، تاکنون فعالیت های متعددی انجام داده است.

معاون توان بخشی بهزیستی استان سمنان بیان کرد: یکی از راه های ارتقای توانمندی افراد دارای  معلولیت شنوایی، کمک به شنوایی این افراد است که این امر با سمعک محقق شده که در این راستا در سال گذشته 310 دستگاه سمعک با حواله دولتی خریداری و در بین توان خواهان توزیع شده است.

میراج ادامه داد: بر خلاف تصور عموم، کیفیت سمعک های خریداری شده از طرف بهزیستی در رده بهترین دستگاه های موجود در بازار است و ویژگی خاص این سمعک ها به دلیل خرید با حواله بسیار ارزان تر از قیمت بازار است، بنابراین لازم است بعد از خرید، دستگاه به شنوایی شناس معتمد در هر شهرستان ارائه تا به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 310 دستگاه سمعک بین توان خواهان سمنانی

توزیع 310 دستگاه سمعک بین توان خواهان سمنانی