مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 08:452023-09-18حوادث

انهدام باند 22 فقره سرقت از منزل در شهر یزد


دادیار ویژه مبارزه با سرقت دادسرای یزد از کشف 22 فقره سرقت از منزل نسبت به اموال قیمتی به ارزش بیش از 40 میلیارد ریال و دستگیری و صدور کیفرخواست باند سه نفره این سرقت ها خبر داد.

- ایسنا/یزد دادیار ویژه مبارزه با سرقت دادسرای یزد از کشف 22 فقره سرقت از منزل نسبت به اموال قیمتی به ارزش بیش از 40 میلیارد ریال و دستگیری و صدور کیفرخواست باند سه نفره این سرقت ها خبر داد.

رضا رضایی در این باره تصریح کرد: با اعلام سرقت طلاجات و سایر اموال قیمتی از منزل یکی از شهروندان یزدی و طرح شکایت از سوی وی، پرونده در مسیر تحقیقات قرار گرفت و با صدور دستورات مقتضی توسط مقام قضایی دادسرای یزد و انجام تحقیقات توسط کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و کشف ادله جدید و نیز روش های یکسان سرقت، نهایتاً این اقدامات به شناسایی باند سه نفره سارقان غیر بومی که در استان های دیگر نیز سابقه سرقت داشته اند، منجر شد.

وی افزود: در همین راستا با صدور نیابت قضایی به شهرستان کرج، متهمان پس از تفهیم اتهام و صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان و سپس تحویل کارآگاهان پلیس آگاهی یزد شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب یزد، رضایی خاطرنشان کرد: هرچند متهمان ابتدا سرقت های صورت گرفته را انکار کردند اما با انجام تحقیقات تکمیلی و ادله ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند 22 فقره سرقت از منزل در شهر یزد

انهدام باند 22 فقره سرقت از منزل در شهر یزد