مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 21:122023-09-20سياسي

رعایت الگوی کِشت به کشاورزان خراسان شمالی آموزش داده شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای ارائه شده بیشتر اضافه برداشت از چاه های مجاز بوده که دستگاه های متولی باید در خصوص سطح کشت و رعایت الگوی کشت به مردم آموزش داده و اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، مهدی رشیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در دومین جلسه شورای حفاظت منابع آب استان با اشاره به آمار مصرف آب چاه های غیر مجاز و مجاز اظهارکرد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای ارائه شده بیشتر اضافه برداشت از چاه های مجاز بوده که دستگاه های متولی باید در خصوص سطح کشت و رعایت الگوی کشت به مردم آموزش داده و اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.

  وی خطاب به فرمانداران سطح استان گفت: در چارچوب شورای حفاظت از منابع آب اضافه برداشت چاهها رصد شده و در جلسات شورای حفاظت شهرستان حساسیت ویژه  نسبت به برداشت حجم آب زیر زمینی داشته تا مصرف آب مدیریت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی افزود: رقم اضافه برداشت رقم غیر قابل قبولی است و اگر ذخائر آب زیر زمینی را از دست بدهیم قابل جبران نیست و در صورت عدم توقف این روند در آینده خود کشاورزان متضرر خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت الگوی کِشت به کشاورزان خراسان شمالی آموزش داده شود

رعایت الگوی کِشت به کشاورزان خراسان شمالی آموزش داده شود