مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 11:352023-09-07بين الملل

حکومت اقلیم کردستان عراق حامی درجه یک گروهک های تروریست کردی است


سلاح و تجهیزات نظامی را نیز از طریق کولبران وارد کشور کرده و خود با لباس شخصی به راحتی از مرز عبور کرده و در آنسوی مرزها، سلاح و تجهیزات را از کولبران مخصوص این کار دریافت می کنند.

- خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: مساله خلع سلاح و اخراج گروهک های تروریست و تجزیه طلب کرد ایرانی از خاک اقلیم کردستان عراق به یکی از مهم ترین اخبار هفته جاری مبدل شده است.

سالهاست جمهوری اسلامی ایران از حکومت اقلیم کردستان و دولت مرکزی عراق خواسته تا این گروهک ها را همچون سازمان تروریستی منافقین از خاک این کشور اخراج کنند و هر بار نیز شاهد واکنش های رسانه ای مقامات عراقی و خصوصاً اقلیم کردستان به این مسئله هستیم، بارزانی ها در تمام واکنش های خود تنها یک جمله را مرتباً تکرار می کنند: ما اجازه نمی دهیم از خاک اقلیم کردستان، تهدیدی متوجه کشورهای دوست و همسایه شود و هیچ گروهی حق ندارد از خاک عراق برای تعرض به کشورهای همسایه استفاده کند! اما نتیجه این واکنش ها چه شد؟! نادر کیانی راوی کتاب سیطره که چندی است توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده، یادداشتی را با عنوان حکومت اقلیم کردستان عراق حامی درجه یک گروهک های تروریست کردی است درباره این گروهک ها نوشته که برای انتشار در اختیار خبرگزاری مهر قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکومت اقلیم کردستان عراق حامی درجه یک گروهک های تروریست کردی است

حکومت اقلیم کردستان عراق حامی درجه یک گروهک های تروریست کردی است