مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 19:102023-08-25اقتصادي

قاعده تسهیل و تشویق باید برای فعالان اقتصادی بکار گرفته شود


قاعده تسهیل و تشویق باید برای فعالان اقتصادی بکار گرفته شود و فعالان تولیدی باید درک کنند که حاکمیت نمی تواند امتیازات را برای همه فعالان، - ایسنا/مرکزی وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: قاعده تسهیل و تشویق باید برای فعالان اقتصادی بکار گرفته شود و فعالان تولیدی باید درک کنند که حاکمیت نمی تواند امتیازات را برای همه فعالان، یکسان در نظر بگیرد.

سید احسان خاندوزی، امروز، سوم شهریور در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی اظهار کرد: در خصوص رویه اخذ دو درصد مالیات علی الحساب دریافتی از واردکنندگان ماشین آلات بخش تولید تحت عناوین مختلف در گمرکات، تصمیم به اخذ چک ضمانت از این شرکت ها به جای پرداخت دو درصد مالیات علی الحساب گرفته شد.

وی افزود: در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در سطح ملی این نکته تذکر داده شده که دستگاه های اجرایی کشور به جهت اینکه از یک ساختار دولت زده معیوب متاثر بودند، از اساس احساس همسویی و همسودی با تولیدکنندگان کشور نداشتند.

به همین جهت بروکرات های بخش دولت غالبا در یک حس بی تفاوتی نسبت به تولیدکنندگان و صادرکنندگان قرار داشتند.

وزیر امور اقتصاد و دارایی بیان کرد: در رویکردهای تحولی، اولین تلاش بر این است که به مدیران دستگاه های اجرایی این باور تلقین شود و این معیار در رتبه بندی آن ها یادآوری شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاعده تسهیل و تشویق باید برای فعالان اقتصادی بکار گرفته شود

قاعده تسهیل و تشویق باید برای فعالان اقتصادی بکار گرفته شود