مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:152023-08-29بين الملل

اختلاف میان آمریکا و اوکراین


میان واشنگتن و کی یف در پی ضد حمله اوکراین به ارتش روسیه اختلافاتی به وجود آمده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، شبکه سی ان ان به نقل از ولودیمر زلسنکی گزارش داد که گفته است انتقال جنگ به داخل اراضی روسیه پر خطر است و در صورتی که این اتفاق بیفتد، مردم اوکراین به حال خود رها شده و اوکراین تنها می ماند.

زلنسکی تأکید کرد که می توان روسیه را با ابزارهای سیاسی در شبه جزیره کریمه خلع سلاح کرد.

روزنامه وال استرایت ژورنال نیز اعلام کرد که برخی مسئولان آمریکایی گفتند که میان واشنگتن و کی یف در پی ضد حمله اوکراین به ارتش روسیه اختلافاتی به وجود آمده است و آمریکا بر این باور است که حجم کمک های نظامی به اوکراین این کشور را برای نبرد با روسیه توانا می سازد.

وزیر دفاع اوکراین: بازیگران قدرتمند جدیدی وارد بازار تسلیحات کشور می شوند اولکسی رزنیکوف، وزیر دفاع اوکراین اعلام کرد که این کشور موفق شده است تولید تسلیحات داخلی را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و بازیگران قدرتمند جدیدی نیز به زودی وارد بازار تسلیحات این کشور می شوند.

بنا بر گزارش اوکرینفورم خبرگزاری رسمی اوکراین، وی روز دوشنبه در یک نشست خبری اعلام کرد: خبرهای خوبی درباره ورود بازیگران قدرتمند به بازار تسلیحات اوکراین تا پایان ماه جاری یا ابتدای سپتامبر منتشر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف میان آمریکا و اوکراین

اختلاف میان آمریکا و اوکراین