مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 10:402023-08-30سياسي

همراه اول موفق به دریافت بالاترین نشان مسؤولیت اجتماعی شد


در سومین جشنواره روابط عمومی و مسؤولیت اجتماعی، همراه اول موفق به دریافت نشان عالی مسؤولیت اجتماعی 6 ستاره و تقدیرنامه انجمن بین المللی روابط عمومی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسؤولیت اجتماعی (برند خوب) عصر روز سه شنبه 7 شهریور 1402، با حضور روابط عمومی سازمان ها و شرکت های پیشرو در زمینه مسؤولیت اجتماعی در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد که علی دارابی، قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سکینه سادات پاد، دستیار رییس جمهور در حوزه حقوق و آزادی های اجتماعی مهمانان ویژه آن بودند.

در این مراسم پس از سخنرانی هوشمند سفیدی دبیر جشنواره و رییس خانه روابط عمومی ایران، پیام آنه گرت آبارزوا رییس انجمن بین المللی روابط عمومی قرائت شد و پروفسور وی آن ویزر رییس انجمن بین المللی مسؤولیت اجتماعی صنفی (CSR) به صورت آنلاین سخنرانی کرد.

آنه گرت آبارزوا، رییس انجمن بین المللی روابط عمومی در بخشی از پیام خود با بیان اینکه پیشرفت اقتصادی نباید منجر به تاثیرات منفی بر جامعه شود، عنوان کرد که تنها باور به ابزارهای ارتباطی و روابط عمومی است که می تواند جلوی این موضوع را بگیرد و در این مسیر مسوولیت اجتماعی باید در کنار روابط عمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراه اول موفق به دریافت بالاترین نشان مسؤولیت اجتماعی شد

همراه اول موفق به دریافت بالاترین نشان مسؤولیت اجتماعی شد